..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Sunday, March 13

written by; CikTupaii at 12:55 PM
 hari kelima:

hari nih berulang ke hospital lagi macam semalam. ke tempat yg sama wad c3. Alhamdulillah hari nih berjalan lancar compare semalam. takda misi-misi yg disusahkan hari nih. cuma cik doktor tu lah busy sikit. lepas amik darah doktor tu sendiri pegi anta dan tunggu result. makanya cepatlah result dapat. nak dekat sejam jer tunggu hari nih. dalam masa tu sume settle. sel darah putih pun naik sampai 4.0 lebih hari nih. okay, tahanp yg memuaskan. so, hari nih tak cucuk neupogen. ubat tu kena pulang balik lah kat farmasi nati. 

masa tunggu tadi berkenalan sengan adik baru. adik fikri. budak nih aktif, nak bejalan je. budak-budak. bila ada baby chinese tu nanges, dia pun sibuk nak pegi tengok, tapi last-last lari balik ke mak dia sebab takut. tadi nampak adik umar kat katil dia. dia masih ditahan di wad. tapi jauh sangat lah katil dia, tak dapat tengok dia senyum, just nampak dia main-main je kat katil. sy nih rabun, so kalu muka orang tu tak nampak dengan jelaslah dari jauh.

pas settle sume, buku pun doktor dah pulangkan balik. apa lagi, terus balik lah. sebelum balik tu, nurse tu tanya dah cucuk neupogen ke? dengan bangganya terus cakap hari nih tak payah cucuk, darah okay. haha, bongkak sat. sy hapy lah korang. naik jugak WBC sy akhirnya. act memang risau sangat-sangat sebab sebelum nih tak naik sampai 4 pun macam selalu. okay, stop dulu.

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting