29 Julai 1994-berusia 5 tahun masa nih
pet..pet.. (bunyi hon moto)
ingatkan sapa lah datang umah arwah tokwan. rupa-rupanya cikgu ida (cikgu tadika 5 tahun sy) datang anta hadiah. hehe, dapat teddy arnab yg boleh kata besar jugak dari arwah cikgu ida. skang teddy tu masih elok lagi dan dah bertukar tuan. adik sy yg second last mintak nak buat pelok. berat tapi paksa rela bagi kat die. walaupun dah bertukar tuan, si bucuk-bucuk masih boleh dipeluk lagi. kadang-kadang cakap ngan si bucuk-bucuk yg tak ada perasaan tu. (mana tak nya, org cakap, die senyum jer.ish! gigit kang!)
arwah cikgu ida memang rapat ngan sy. masa skola dulu dapat layanan spesel dari arwah. budak-budak lain makan amik sendiri, kalu tak suka kena makan jugak. tapi sy, cikgu g tukarkan makanan. siap anta lagi. actually dah lupa pasal nih. tapi mak yg ingatkan dulu. tu pun sebab mak citer ada kawan yg jeles balik ngadu kat mak die. alahai, sy tak mintak sume tu. cikgu baik ngan sy, sy baik ngan cikgu. cikgu garang ngan sy, sy takottt..huhu,
| bucuk-bucuk yg suda berusia 17 tahun. die wujud dalam life sy semasa sy berumur 5 tahun. kami share d.o.b yg sama. masih elok kan? |
| sy dan bucuk-bucuk yg comey ♥ |

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here