satu-satu-satusatu, bersamaan hari sabtu. lagi dua hari nak stat sesi persekolahan semula. maka macam macam adik adik sy yg masih bersekolah nih. yg sorang macam nih, sorang tu macam tu pulak.
ragam satu: adik bongsu suh tulis nama kat buku
adik: kenapa tulisan kecik sangat? mesti cikgu adik tak nampak. tengok spoloh kali baru leh baca. haha, (gelak besar nih budak). boleh besarkan sikit tak?
*amboi, best lak wat request. bab bab besarkan tulisan nih agak payah lah. sebab dah biasa ngan tulisan*
sy: nak wat macam mana, dah memang tulisan kecik dari dulu. tak retilah nak bagi besar adik.
adik: tulah cuti bukan nak menulih. asyik tulih kat fb, kan tulisan tak boleh bagi besar.
*wah, wah, best betol mengomen budak nih*
sy: nih besar tak? kita guna marker lah.
adik: tamau! besar sangat nati. adik tengok macam makin kecik ada lah. haha
sy: takpelah, suh lah cikgu pakai kanta pembesar. haha,
ragam dua: balut buku
hadeh, lagi dua hari nak g skola baru nak balut buku. apa lak kaitan akak ngan buku buku korang.
macam macam lah budak nih. nak beli tu lah, ni lah. itu, ini tapi kat akak diorang ni lah yg diorang ngadu pun. dah macam mak diorang lak. belum bukak skola lagi nih. okay lah, nampak macam penting skit, hee~
selamat kembali ke skolah adik adik ku!
-noktah-

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here