..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Wednesday, January 5

kisah silam 2#

written by; CikTupaii at 1:35 PM

masa nih mesti kamu ngah ke klas kan? huhu, best nyer! ingat lagi tak time kita rapat dulu. slalu g klas sama sama, makan sama sama, wat assignment sama sama, kadang kadang tido pun sama sama. macam mana kita boleh rapat eh? time tu tak kenal langsung [un kan? pastu kita dok satu baris mase dalam kuliah. masa tu sy ngan rumate sy *natrah* slalu sama sama. last last kita tiga jadi bersama. pastu kita dua lak jadi slalu bersama. macam macam kita wat bersama, share suka duka bersama. sy story everything kat kamu kan? sy penah nanges kat awak bler sy ada problem, awak pun sama. ingat time awak ilang tiba tiba dulu. kelam kabut sy ngan ping cari. ingat sy wat awak merajuk dulu, maaf ya. sy lupakan awak. 

ingat time awak datang jumpa sy, ada problem. awak nanges kat bahu sy kan? time tu sy betol betol tatau nak wat pe. ingat tak time kita ponteng klas sama sama? klas en faizal kan? apalah, sebab bilik kena masuk dulu, kita ponteng. tp kita yg rasa time tu. awak, ingat tak satu hari tu. time kita makan sama sama, awak tegur cara sy makan. sebab sy kunyah sebelah jer. awak lah orang first yg perasan tau! awak lah orang first tegur sy! dan sy rasa sampai skang awak je yg tegur pasal tu. banyak jugak kenangan kan walaupun tak lama. suka, duka. tapi yg duka tu awak, sy betol betol mintak maaf. walaupun dah tak macam dulu, sy tetap ingat awak, sy tetap syg awak macam adik. betol cakap orang, bler dah ilang dari kita, baru kita hargai. 

terima kaseh awak sebab masih sokong sy, doakan ntok sy, tolong tolong sy, jadi kawan sy. thanks jugak kat adik adik awak sebab baik ngan awak. baru isnin lepas kita chat sama sama kan? hope masalah klas awak dah settle. nati upload gambar baby aina k. sy nak tengok. miss u n syg kamu! 

-noktah-


0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting