lesen kete, oh lesen kete..klu cmnih lah gaya nyer, ble lah alamatnyer ak nak abis blaja kete nih? bler lah nk boleh lepas? bler pulak nak boleh pegang lesen? adoi, blaja pn semggu sekali. so far baru dapat wat 4 jam. ad 6 jam lg. tp bawak masih takut2 plus xcekap. nak wat mcm mne, org rmai blaja. budak2 yg amik sebelum nih pn time cuti nih smbg blaja balik. so, mse blaja terhad skg. tp agak tension bler org2 sekeliling ak yg asyik tny knp lambat blaja? org len blaja kejap je? bler nak abis klu xblaja? aduyai, bukannya sy xnak BLAJAR, tp mse terhad. dah usaha call paksu tny boleh blaja ke x. tp mse blaja ntok sorg2 pn boleh 2 jam ntok semggu. nmpk gayanyer, cuti lg skali bru leh wat test jpj kot. tp klu abis blaja seblm 10hb jun nih plu scekap suda, smpt rsenyer nak wat test jpj coz kne tggu sebln bru leh nak wat test. nyesal lak amik lesen time cuti nih. mgkn sume ad hikmah kot. nak amik lesen moto dlu, xbley. bnyk bnd nak blaja, bdn pn xbpe sihat, kte redah kete dlu. doa2 sy cekap dalam tempoh 10 jam blaja dan smpt amik test jpj dgn jayanya sblm abis cuti nih. okey! =)
What's up
6 months ago

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here