..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Monday, May 24

24hb May 2010

written by; CikTupaii at 10:08 AM
kadang2 tanggapan tu boleh wat kte rse senang, kadang2 die boleh wat kte rse susah hati. so far tanggapan ak positif bab2 kesihatan, mgkn sebab tu selera makan ak dah kembali ok. compare miggu first balik dlu, nak makan pn xad slera. asyik pikir sakit tu, sakit nih. but pas keputusan ujian darah hr tu dah tau, everything ok. kadang2 tu jadi jugak sakit2 bler sjuk, malam2. aduh, time sakit tu. hanya Allah je tau pe ak rse. dan mse tu pikir nak mati jer.. but, mse tggu ntok scan, kot2 ad lg sakit dalam2 nih yg xtau. hope xad pe2. and ak sihat sesihatnyer.. dan seceria si PATRIK ku terchenta!

klu compare ngan dlu, muka ak xpucat2 cm dlu. mak ak pn dah xngadu2 muka ak pucat. klu x, sure kne makan daun inai+minum air rebusan daun inai. tujuan ntok tmbh darah. betul ke idak ak xpasti. tp mak cakap tu yg amalkan pas pantang. xsuka! rse die PAHIT! rse cm nak kikis2 je dinding tekak pas minum+makan bnd2 tu. ados! klu dlu kaki ngan tgn ak slalu sjuk2. tp skg dah kurg. but skg nih, kdg2 ak nih len dr org len. org len ngah panas, ak boleh plak kesejukan. adik2 slalu ckp ak nih plik. time skt ak skg nih pn dh bertukar, klu dlu tgh2 malam atau pg2 buta, skg pas mghrib, kul 8 lbh. sbb mnd ptg tu kdg2 sejuk + ujan ptg. pe2 pn, alhamdullillah bilangan ubat yg ak amik skg dh kurg compare dlu. pas ujian darah dah tau, ak xperlu lg amik ubt tambahan yg satu nya ntok calcium dlm drh. xsbar nk tggu scan n tau pe result nyer.

dan paling ak terkejut, ad sorg pengamal perubatan tu ckp ad saka yg bru menumpang kt bdn ak. tu pn dpt tau pas mak cuba cra perubatan. mula2 nak g ngurut bdn, mkck urut tu ckp ak ad masalah keputihan. mmg betul. kdg2 betul. ntok kaum2 hawa, masalah keputihan bahaya. bler die bnyk, kantung rahim jatuh, dan korg akan ad prob nak dapat anak bler kawen nti. ak dh urut, mmg rse lain. sakit tu mmg sakit lah kesan ngurut tu, tp pas ngurut tu, muka ak dh kurg pucat. so, klu korg rse ad prob, try lah g ngurut ea.. berbalik pd cter saka td. pas ak wat rawatan tu, xad pulak ak mimpi plik2. nih ad sikit info yg ak tau. klu mimpi yg ad kaitan saka. bg laki slalu nya mimpi jatuh dr tmpt tggi. dan pmpn lak, mimpi melahirkan bayi ataupn menyusu bayi. tp klu ad mimpi kne patuk ular, korg jgn sonok sgt lak. sbb mmg org ckp mimpi kne patuk ular nti ad org nk minang, tp ad ustz ckp, b'jge2 mgkn sihir masuk dlm bdn korg dr bisa ular tu. tu je stakat. hope ak akn trus sihat.. =)

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting