..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Monday, March 1

dinner di tanjung lumpur..

written by; CikTupaii at 12:30 AM

khamis lepas, atas jemputan en anuar, so ak pn join skali dinner yg di support oleh anuar dan farhan..makan ikan bakar kat tanjung lumpur + tgk wayang pn disponsor jugak cter niyang rapik..hehe..mmg sengal, malam2 jumaat pun g tgk cter antu..dah lah mid night lak tu..selamat beramai2..hehe..sebelum tu, ktorg kuar petang g men bowling dlu..memandangkan kaki xbpe ok lg, dan ntok mengelakkan dr pkai kasut sarung, ak xjoin men bowling skali..huhu..ntah bler lg lah dpt men bowling lg..


pastu, trus ke tanjung lumpur ntok dinner..mmg bnyk tul makanan, kenyang gler..ak xmakan ikan sebenarnya tmbh2 yg besar..tp try jugak rse..last2 terske mkn ikan pari..effectny, muka pun gatal2 pastu..padan mke..pas makan, g tgk wayang..sementara tu berkaraoke dluu..masuk skali, tp xnyanyi pn..hehe..SY XMINAT! SORRY..abis ilang sore diorg, mane xnyer melalak+jerit2..kuar sore dah serak..haha..padan muka korg! =p


pastu, meneruskan p'jalanan ke destinasi seterusnya, leader die paan, kete blakang follow jer..ktorg lepak kat benteng..lama dah kot xg sna..lgpn g rmai2..rse selamat skit..men2 kat taman mainan kat stu..yg xbestnye, time nak mntk hubby tgkp gmbr ak men buaian..tbe2 ternampak lak kain putih atas pokok..trus bngun ak, menitik lah skit air mata..dah lah bru tgk cter seram, tbe2 nampak bnda tu..dah lah ak org first tgk..bler hubby tgk, die ckp bnda tu kain jer..tp ak still rse takut sebenarny..xmo tgk dah bnda tu..huhu~



pas abis melepaskan penat kat sna, bergerak lak ke tc..g smpai pntai sebelah..tp xad org lgsg..gelap gulita..huhu..dok kat sna jap, plan nk wat unggun api..tp xjd..isya' xsolat lg time, so plan nak breakfast kt mcD pn cancel..wlpn bdn letih, tp mmg best gler2..rse bahagia jap..hee~ thanks kat nuar ngan paan sbb blanje mkn malam tu..stop di sni..~

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting