..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Tuesday, November 3

penat..tp ak suke.. :)

written by; CikTupaii at 2:06 AM
huhhh..sungguh penat hr nih..sepenat2 ak, ad lg insan2 yg lbh penat dr ak..hehe, salah sndr sape suh g mandi-manda kat gambang resort..tp mmg best..walaupn ak nih seorg yg b'mslh ngan ketinggian dan ombak, tp ak adalah insan yg excited men air td..ngee~~ mle2 cm xnak jer mnd kt stu, coz ak mne penah mnd kat taman tema cmtu..klu cam kt air terjun, sg, laut tu penah lah..plus skg dh agak besar nih, adalah rse segan distu..kih3x..segan?? persoalan yg susah ntok dijawab..tp skali cuba, mmg nak lg..smpai org tu penat..haha, padan muka! ajak lg org, kan dh penat melayan..rse cm nak men air lg..kt coco beach especially time ngah ombak..rse cm nek bot mse kat lumut dlu jer..bze nyer kali nih, kaki ak xshaking pas abis m'ombakkan dri..hee~~

balik tu, g makan sbb msg2 dah lapor..perut ak pn dh bnyi..dah abis sume tenaga men air td..pas makan g lah tunas smart nak bli hard board ntok poster..tp xad..g lah ke terus maju, sme gak..destinasi seterusnyer tunas manje..sme jer sume..dak2 yg msuk bridge competition dh borong sume ke?? adoi..g lak kt happy home ngan terus maju sblh die..hasil nyer; tetap sme..akhirny ktorg pn smpai kt giant..m'cari punya cri..xad jugak..last2 ktorg g ec jer..jmp pn..tp xlawa..bli jer yg elok..nak wat cmne..bdn mmg dah penat sgt2..mne xnyer, pg smpai ptg men air..pastu, g 7 tmpt semata2 nak cri hard board..tu lah awal2 xnak bli..nih dh nak anta mle lah kelam kabut..dh lah ngah penat2..men bedal jer pe yg ad..otw blk ak bpe kali t'lelap..tp pastu ak bulatkan gak mta ak pas nmpk driver dah nguap..rsau ak die ngantuk..so tmn kn die drve..xjd nak tdo..

balik tu ad bnd xbest lak jd..huhu..dh pnt sgt kot smpai t'lpe..cian lak kt diorg..tp nak wat cmne dh lpe sgt2..msg2 xingt..ingt nk cri trus balik jer..dah penatttt..huuhuuuu...amik satu jer..sory korg..tp die lah cian..sudah kepenatan sgt lah tu smpai t'lpe..blk tu, rest2 jap..wat pe yg patut..dan lepas tu, ntah cmne dapat hidayah ntok stdy..ahhha..stdy jugak ak mlm nih wlaupn ngah penat2 nih dan ditemani ngan lgu2 muse..ntah knp ak layan lgu tu lak mlm nih.ak pn xpasti..alhamdulillah..smgt dtg pas dgr sore mak kot + sore parents ak glak2 pas ak sakat diorg..hehe..t'ubat skit rndu sbb dah lme xdgr sore diorg, juz msg ngan ayh, xpn adik ak jer..tu pun jrg2..klu msg ayh jap jer, juz tny bnd besa kec ad pe2 yg ak adukan kat die..tp lmbt lg nak blk umah..uhuuhu...

skg ak dah betul2 pnt..frust pn ad sbb pe yg ak kre tbe2 xsme..tu tnda nyer ak perlu tido kot..lgpn sok kne bngun awal..nak msg ustz..ak perlu jmp die coz ad task yg lum ak wat..huhu..tu lah, b'tangguh lg..penat suda..ilmu pn dah dapat sikit..pe2 pn, thanks kt rumte ak sorg tu yg setia dgr luahan hati ak dan ketidak puasan hti..kata2 kamu m'buatkan ak rse lbh lega..tq cik BULAN!!

..........................................................................................................................................................................
stop disni dlu..pasal mndi mnda di gambang water park nti ak post..gmbr lum ad lg..heee~~nyte sume..slmt stdy yg msh m'bulatkan mta..slmt mlm buat yg sggh m'bce sblm tido..ak yg suda ngantuk..zzzZZZzzzzzZZZzzz.................

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting