..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Wednesday, November 4

bukit gambang water park..

written by; CikTupaii at 11:39 AM
isnin lepas, sempat lg ktorg g mandi-manda kt bukit gambang water park..org len sbuk stdy sbb final nak dekat..but, ktorg leh lak g bmain air kat sna..best sgt2..xbnyk yg ak nak bebelkan di sni..so, ak just uplod pic2 ktorg mse mandi-manda di sna..more pic ak kot..heee~~




~ sebelum g bukit gambang water park, breakfast jap kt gerai otw ke sna smbl tgk katun
isi perut masing2 sblm g mandi-manda~


~ hehe..bce kat board tu.."if u r smaller than me, u get in FREE"..
tp ping pn kne bayar jugak masuk sbb die xjln itik masuk dlm tu..hee~


~ coc beach..nme jer coco, dr mne nme tu diambil pn ntah lah..
yg pasti, kat stu xnmpk pn pokok koko..hrmm..~


~ hee...dah tbe mse men air..best2..xperlu takut sbb ad pelampung+my rescuer..~


~ sape mereka??? meraka adlh atlet2 renang berima..tu coach diorg..
hehe..aksi agak kaku..perlu bnyk latihan lg..kih3x..~


~ ktorg yg lum pandai berenang..selamat ad pelampung,
klu x ad lak yg lemas..hee~


~ mereka yg seronok bermandi-manda..1 pelampung 3 org..
haha..sharing is caring..kuang3x..~~


~ ombak datang..cepat selamatkn diri..syg, ko okey ke x tu??sumbody
please help her!! ~~


~ ikan2 paus terdampar di coco beach..haahaa
budak excited men air kt blkg tu..aduh, kantoi..ngee~~


~ apelah yg direpekkan oleh john tu?? layan jer lah..
john..john..ish3x..~~



tamat suda aktiviti ktorg hr tu..balik tu, g makan kat gambang..pastu masing2 ke destinasi masing..juz bce lah pe yg tertulis di bwh stiap gmbr 2 t..xad mse nak menaip panjang2..huu~~

.........................................................................................................................................................................

nota kaki tgn: curi mse jap nak siapkan entry nih yg t'tggh 2 hr coz internett prob maa..xleh nak upload gmbr bnyk2..lgpn final dh nak dekat..stdy2..curi mse stdy jap nih, coz ngantuk bce ii..huhu~~ ak suda punya kesedaran diri ntok stdy..haha..keep going fna..gud luck my frends n sape2 yg sggh m'bce yg bakal exam or ngah exam..daa~~

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting