..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Saturday, September 12

written by; CikTupaii at 1:27 AM

bersedia ntok balik..
agak sdey skit lah nak balik..
tp xsabar nak jmp family ku yg t'chenta..
mak, ayah, adik2 ak yg best!!
dn abg ak yg ske m'gnggu keamanan ak di umah..
sok pg bru jmp kalian..huhu..
ntok yg t'syg..thanks coz balik lmbt..
semata2 nak anta ak mlm nti..
kpd yg b'tny..ak lah penyebab die blk lmbt..
sory eh syg..fna sengaje blk hr sabtu..

ntok pg nti:~

  • bas kul 8:30 p.m.-12/9/09..
  • kuar UMP kul 9:00 a.m..
  • selesaikan denda..
  • anta nadia..
persediaan mlm nih:~

  • kemas nota2..~dh settle..mje dh kmas.. :)
  • packing..~dh settle..beg xberat..huh.. :)
  • lpt baju2..~udah jugak..
  • kutip baju..~t'gendala..msh blm kering..huhu..
  • kemas beg lptp ku!~t'gendala jugak..sbb masih diperlukan khidmt beliau!
  • msukkan patrik dlm beg..~lum lg..msh diperlukan malam nih..hehe
yg akan ku tinggal selama 2 mggu:~

  • matahari yg menemani tidur ku sejak matrik..
  • bebe pemberian shai..sory shai, bsr sgt ak t'pksa tgglkn..huhu..
  • bantal2 ak..
  • selimut ku yg bru dibasuh..
  • kete2 myvi ku..ahaks..koya jer!
  • t-shirt2 gmbr kasut ku..xsume bwk balik.. :(
  • sliper PINK ak dibeli oleh DIE..
tu je kot yg special dihatiku..haha..
myb ni adalah last entry ak post sblm blk cti..
selamat bercuti ntok kalian sume...
SALAM AIDILFITRI..maaf zahir..
wit rye??? ngee~~

.............................................................................................................................................

p/s wat mr.airol, pas rye nih kte g tmbg berat..
fna nk tuntut duit rye..will miss u dear for 2 weeks..
of course lah..hr2 rndu wlpn jmp..hehe
SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN..
fna mntk maaf klu ad salah & silap..
dn slalu susahkn + sakitkan hti syg..
MISS ME K.. :)

................................................................................................................................................

pd teman2 yg len..maaf dipinta andai ad silap dn salah..
mmg ad pn..huhu..
andai ad terkasar bahasa..t'salah kata..
t'sentuh hati..t'sakitkan hati..
mintak halal sume..klu ad utang dtg tuntut eh..
tuntut utang jer..duit rye XBOLEH!! nk BG blh..hehe~
SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN..

..................................................................................................................................................

mood~ nak balik..:)

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting