..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Sunday, October 17

sy xsetuju pe sister tu cakap!

written by; CikTupaii at 11:49 AM 4 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

cerita dah lapok..hr tu nak post xlarat+broadband cam hampeh,
ntok kengkawan yg datang melawat hr tu;

rombongan pertama;
sya, amni, sue, wani, zul

rombongan kedua;
ain bam2, eira, zila, natrah, airol

ntok rombongan ke2 tu,
sory hari tu korang kne marah..
sister tu tipu jer,
konon nurse2 die sume pakai mask time dtg blik fna
tipu! ad jer xpakai..
dan paling sy xstuju bler die cakap
"awak xsyg die"
tipu! tipu! mne die tau?
sbb syg lah kawan2 datang melawat siap bwk mcm2 lg.
suka-suka hati die cakap cm gitu..
sory eh, sister tu mmg bekeng skit xcam sorg lg..
nti fna kat fna marah die balik..grrrr~

ntok yg len yg datang melawat jugak thanks..
ain ithnin, diba n pijan..
sian diba ngan pijan xdpt naik,
xdpt tgk blik hotel 5 stars fna..hee~ 

dan rombongan terakhir,
rumtes2 ku; korg lg best,
dok kt ruang tamu..haha, cntk xrumah fna
sedap bubur nasi tu..tenkiu..tenkiu.. ♥,

-noktah-

terasa cam orang baru..

written by; CikTupaii at 11:13 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

balik bilik senyap2,
masuk diam2..
konon xnak gnggu rumates..
haha, tp terasa cam orang baru lak..
masuk2 bilik trus dok diam2 kt tempat sndr..
tgur pn tny mne penyapu..
aiseh, pe betul ke ak nih?
cam dah jd orang len lak..
fina..fina..
xpe..xpe..blaja jd org baru..
pasnih akan jmp classmtes baru, rumates baru lak..
jd junior lak pulak..adoi..
sius, xbest langsung!
kawan2 lama best..will miss them..huk2~

*amik kesempatan on9 puas-puas..heehee*

-noktah-

boleh x, nti keje bawak anak skali??

written by; CikTupaii at 10:56 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

rasa-rasany lah kan, bos nak bg x bawak anak g tmpt keje?
hehe..lum kawen, blaja pun xabis nak tny soklan nih..
bukan pe, nak suh org jaga, prob jugak..
bayi mati terjatuh lah, tersedak lah..
so, klu jge sendiri mgkn xwas2..
takutlah klu org xjge anak kte betul2..
hehe..kazen ak yg beranak, ak lak yg takut+fobia lebih.
pasnih adlah cdgan wat nursery dlm opis..
leh nmpk dpn mata jer..hee~ ;p


-noktah-

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting