..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Wednesday, April 29

pelik..tapi benar..

written by; CikTupaii at 12:44 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
.........................................

pe yg pelik jd kat ak skg..
ak xleh nk bkak e-comm..
ad ke access denied??
ad ke ptt?
adoi..
memang sengal..
tp tu adalah kenyataan..
huhu..
smpai skg ak xtgk lg result survey ak..
so kpd sape2 yg bertanya..
cye lah klu ak ckp ak xcheck lg eh..
dan..
kpd sape2 yg dh tgk..
tahniah kt korg..
ngee~~


....................................


Tuesday, April 28

lagu terpilih ntok mlm nih!

written by; CikTupaii at 1:51 AM 1 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
Tanpa - 6ixth Sense

Resah yang ku ubah dalam kata
melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski pagi itu indah
Tapi akan sunyi tanpamu
Menemani...aku sepi

Tanpa..Cintamu aku resah
Tanpa..Kasihmu aku hampa
Tanpa...Dirimu aku mati

Tanpa...Cintamu aku resah
Tanpa...Kasihmu aku hampa
Tanpa..Dirimu aku mati

Kini benar benar kurasakan
Dalam relung hatiku tanpamu
Aku mengerti

Takut aku jauh dari dirimu
Dan kau tinggalkan ak sendiri
Tanpa mu aku mati

Resah yang ku unggap dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Tanpa...Cintamu aku resah
Tanpa...Kasihmu aku hampa
Tanpa...Dirimu aku mati


.................................................................................

lagu terpilih ntok malam nih..
myb sebab ak agak emo..
And lgu ni cm sesuai jer..
erm..dh bpe kali ak dgr pn xtau..
yg pasti..
nih adalah lgu ak pilih ntok dilayan malam nih..
sok2..lum pikir lg..
dh lah..nk tgk muve lak..

.......................................................................................................

p/s: for those who feel lonely..i think listen music is the best way to calm ur feeling..:)

Monday, April 27

aktiviti pas exam...

written by; CikTupaii at 9:47 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |


hari2 yg di nantikan dh pn tibe..
tp xlah se best yg disangka2..
borink gak cm nih..
huhhh..
dlu xsabor nak abih exam..
tp dh abih nih..
xtau lak nk wat pe...
uhhu..

habis je exam..
mmg enjoy gler..time tu kengkawan ad..
ad la aktiviti nk wat..
skg nih..aktiviti harian..
bngun tgh hri..ngadap laptop..
makan..pastu ngadap laptop lg..
tdo..makan..tdo..makan..
ngadap laptop lg..
klu lah lptp nih leh ckp..
msti die ckp dh borink ngadap mke ak kn?
uhhu..
pastu tdo lambat..
so far..
yg tu lah yg dilakukan hari2..

mke pn dh sembam..
sbb bnyk sgt tdo..
ehhe..
xad pe nk wat..
rse cm dunia nih ak yg punya..
walla~~

dh bnyk gak KOT muve ak dh tgk..
dh bnyk gak KOT fs org ak view..
and..
dh bnyk gak KOT blog org ak view..
ehhe..

ermm...
rse nyer berat pn dh bertambah nih..
xpe..
kite kumpul tenaga ntok g survey camp nti..
ngee~~

yg kurg ak wat time cuti nih..
adalah..
kaco rumte ak..
ad pn sorg je..
tu pn xabih exam lg..
nk kaco..
jarang ad kt blik..
klu ad pn ngah stdy..
xpn tdo..
xsmpai hati lak nk kaco..
kang xpasal2 kne sekeh..
nsb lah ad lptp nih..
ad gak bnd ak wat slen tdo..






pe2 pn..
xsabor nk g survey camp..
makin cpt g..
makin cpt lah blk..
i miss my mom n dad so much!!
yg pasti..
makin kuranglah rse sdey ak nih..
klu jmp diorg..
ngee~~

.................................................................................................................................
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting