..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Saturday, May 19

perspektif anda?

written by; CikTupaii at 3:18 PM 1 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

Apa perspektif korang tentang kanser??

Asal sebut pasal 'kanser' aku yakin reaksi korang akan terkejut.. and automatik mulut korang akan keluar sound effet "ouchh..." "haaa???" dan pape jelah y kena dengan tema. dan bagi y gila teruja tu mulut akan ternganga. dan pada y jenis sensitif tu akan say sory banyak dan mungkin menunjukkan muka sdey. Okay itu hak masing2 tak ad salah pun.

Lately ak dah mula kenal dengan ramai orang y baru nak jumpa dalam tempoh setahun kembali ke sekolah nih * sekolah???* so, dah ada y brani nak bertanya tentang. dan seperti apa y ada dalam pikiran, ad y ingat ak fail dlm mana-mana subjek. *Alhamdulillah tak so far, hope takkan ada lah sebab nak abiskan jugak lagi setahun tu secepat y mungkin.

Dan bagi mengelak

Friday, May 18

#quote3 | life

written by; CikTupaii at 9:58 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

 means ..



and..





Sunday, May 13

Mungkin perasaan sendiri

written by; CikTupaii at 4:01 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
Lately ada symptoms berikut:

#  cepat sakit belakang terutama pinggang bila ngadap laptop or duduk
#  kadang-kadang rasa berdenyut macam dulu
#  tido malam berpeluh *ak assume sbb cuaca panas skarang nih*
#  problem buang air *nih buat perut rasa ketat.. makan, makan, makan tapi.. (pikir sndri :P )*
#  tak tahan pada suhu sejuk melampau *pikir positif sume org pun akan rasa y sama*
#  terasa macam berat badan menaik :(
#  kerap sakit kepala (mungkin jugak sebab cuaca)
#  cepat diserang gastrik
#  kuat tido tapi ngantuk lagi lepas tu *dulu kaki tido gak, tapi skang bukan "kaki tido" dah, dh mcm "badan tido" ala2 badan berkanun gitu :P*
#  ada urut sakit di bahagian sipi2 dengan ketiak *tp hari nih dah tak rasa, sehari je jd bnda tu*

dan terakhir skali...

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting