sangat menggatal ntok menjadi orang yg first wish kat makcik sorang nih,
sape die?? mestilah cik eira diana! sape cik eira diana?
sorry! pic tak boleh nak upload. kalu nak kenal klik nih cik eira diana. hehe, semalam jd orang jaoh yg first wish. betulkan kamu?
syabas ntok diri sendiri! sila tepok tangan!
hari nih kalu boleh nak jd org first wat entry spesel ntok kamu,
tapi ain bam bam dah mendahului. aisehh!
nak kata sy rapat ngan die nih, tak lah rapat.
hubungan ktorang suam suam kuku jer.
die nih kiranya ex-classmate lah. yelah, orang ngah extend skang.
tak sekelas lagi lah pasnih. tapi die sangat sengal orangnya.
so, boleh lah nak bergurau ngan die nih. sengal..tapi cute! =)
macam mana boleh terexcited nak wish kat die nih?
hari tu gurau gurau ngan die. terus terset dalam pala otak nih
tarikh 12hb january 2011. alahai, nasib lah.
ngah free, bnyak lah benda boleh engat.
tahniah cik eira diana, awak berjaya wat sy engat tarikh tu..ngee
nak adiah? sory eh, jaoh lah. tak boleh nak bg adiah..
*haha, alasan..*
okay okay, selamat hari lahir yg ke 22 kak eira.
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.
dipanjangkan jodoh dengan si dia, sehat sehat selalu,
success dunia akhirat.. amin.. =)