..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Tuesday, January 4

kisah silam

written by; CikTupaii at 10:11 AM 3 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

hari nih dah hari kedua budak budak ke skolah, dan kawan kawan se u ke kuliah. argh,, masih bermood jeles. takde keje nak wat, pagi pagi nih tak boleh nak sambung tido, so tiba tiba terimbau kenangan masa mula mula masuk u dulu. hehe, lucu jugak hari daftar nanges masa ayah ngan mak nak balik. memang tak patut sedangkan ump pilihan sendiri.

pastukan, mula teringat first class bi. hehe, pe dah jadi time tu? masa tu class miz izzy (eh, betol x ejaan nama die?) kami wat ice breaking. waa, sungguh tak percaya, dan tu adalah first experience. okay, nk bkak secret nih. hehe, sy jatuh suka pada pndangan pertama. omaigod, camtu ke hebatnya. tak penah rasa sebelum nih. first first tengok muka orang tu kan, tak tau nak cakap pe. tengok kejap jer, tapi otak nih dah boleh ingat rupa die. then, jatuh ke hati. suhhh, malu i.

kejadian tu jd masa dalam lab class bi tu lah, dipendekkan citer sempat dok depan depan kejap. pastu i tukar tempat, yelah laki di depan agak tak biasa time tu. dan masa tu still couple ngan ex. so, time tu ngah mengelakkan dr pndg laki lain lah walaupun time tu ktorang dah ada bau 'bunga tahi ayam'. *sigh* kte proceed citer nih. then miz suh ktorang tulih sifat ktorang kat atas kertas, gempal gempalkan kertas tu dan baling!! hehe, tau kertas sape sy dpt? kertas orang tu lah..gler, terkejut time tu. tp diam diam suda, tunggu orang lain yg g kat miz. sebab i segan lah time tu. *blushing* nak tau apa yg sy sgt cam pasal orang tu?? tahi lalat kat dahi die tu. sebab tahi lalat tu jugaklah sy ingt rupa die walaupun kejap jer tengok muka die..hehe, macam sweet lak tahi lalat tu. act macam ayah tapi die lagi terserlah.

pas dah beberapa klas, dah mula biasa ngan budak budak klas tu walaupun tak sume. tapi masa tu sy still rapat ngan bff sy. pelikkan, kelas ngan orang len, tapi rapat ngan orang len. sy ngan orang tu jadi makin rapat. tapi bukan depan depan lah. bler chat kat skype. share problem skit skit ngan die. act tak brani nak rapat sangat atas sebab sebab tertentu. yg tau pasal perasaan time tu of course lah bff sy and my ex. haha, kejam jer bunyi. tp nak wat camne, dah ktorang memang dah bermasalah. alhamdulillah, die dah jumpa sumone yg terbaik ntok die skang. memang dah agak dah orang tu. tahniah awak! ending story nih, now 'orang tu' kan..kan.. hehe, he is mine! okay lah, nak usha usha blog orang lain yg ada new update.

-noktah-


Monday, January 3

3 january 2011

written by; CikTupaii at 5:05 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

pagi pagi orang lain melangkah ke sekolah,
ke dewan kuliah, ke bilik kuliah,
ke lab, dan sewaktu dengannya.
tapi sy??
ke hospital lagi.. *sigh*
jelesnya ngan diorang nih.

tadi tak puas hati betollah ngan orang cina tu. ee..geram betol! boleh plak time kuar dari pintu hospital. pintu hospital okay, bukan gate hospital! sambil berjalan jugaklah die nk buang hingus die. jijik gler, merecek recek. kotorrrr!! selamatlah time tu sy pkai mask dan jauh. pastu tak ada orang lain jalan depan die. ish, geramm!! geramm!! tak bertanggungjawab langsung! *sigh*

-noktah-


ragam masuk skola 2#

written by; CikTupaii at 5:02 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

ada yg menangis,
ada yg senyum,
ada yg sebek sebek..

macam macam ragam.
alahai comey nyer diorg..
macam mana sy dulu eh? ngee~


-noktah-
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting