..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Thursday, October 14

written by; CikTupaii at 4:47 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
adoi, pesal susah bebenor nak on9,
tambah2 nak blogging..
ad pn, susah jugak.
pelah xkne ngan broadband nih,,
secara jujur sgt rndu ntok blogging wlpn malas nk menulis..

okey, nak cter pe ea.
cter pasal BUTTERFLY..
korg penah tgk BUTTERFLY isap darah??
hehe..sy penah..bru bpe hr lepas..
agak terkejut jugak butterfly tu wujud
ingatkan nurse men2..
tp sory, pic xad nak tunjuk..
butterfly tu act digunakan ntok amik darah
bg org yg urat halus..
memandangkan urat sy jenis halus
plus dah bnyk bercucuk, mmg dh susah nak amik darah
hope, pasnih xsusah nk cri line ntok kimo
takut bler doktor ckp nk cdgkan wat line tetap
mknenyer smpai kimo last lah bru blh bukak
dh mcm robot klu cmtu..huk2~
sy suda takut ntok meneruskan kimo.. =(



                                                                      -noktah-



Friday, September 24

-24 september 2010-

written by; CikTupaii at 2:46 AM 1 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

pas kimo pertama-
 
* berat badan trun bnyak,
*suar dah mula longgar,
*pipi dah kurang tembam,
*rambut dah banyak gugur,

waiting kesan kimo ke2 lak..
 
nak wish;
thanks a lot kat kawan2 yg bg sokongan, doa,
yg msg2, call, datang melawat bru2 nih..
n to mr hubby sy,
thanks, anta, teman jap, tlg kms2, lipat2 sume..
mak cakap;
xdapat jugak jmpa..hee~
next time jgn segan2 k. =p

-noktah-








Tuesday, September 21

nak tanya..

written by; CikTupaii at 1:23 AM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

memang orang yg wat kimo
malas sikat rambut ea??
or, sy jer yg malas??

susah hati lah bler sikat rambut,
ad jer rambut gugur..


-noktah-
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting