..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Monday, September 20

♥ ..terima kasih kawan.. ♥

written by; CikTupaii at 8:31 PM 4 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

special thanks to zul
coz bg ayat2 penawar ntok penyakit kanser tu,
ingt jugak ko kat ak ea,
trima kasih sbb ad usaha ntok tlg sy,
cam besa la,
trima kasih daun keladi,
klu boleh truskan begini..hehe ;)
tq atas usaha dan sokongan moral ko..
sangat terharu..
arigatto gozaimasu.. =)


-noktah-

Sunday, September 19

ayah syg akak mcm mne mak syg akak

written by; CikTupaii at 10:50 PM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

ayah syg akak mcm mne mak syg akak..

hr tu msg ayah smbl nangis,
masih dlm wad..
meluahkan rse hati..
dah give up, penat letih..
dah xlarat,
ayat plg wat ayah rsau sgt2
bler luahkn "klu mati lg bgus"
jahat betul ank ayh nih kn?
ayah bg kata2 semangat..
yg paling terharu bler ayat ckp;
"nanti ayah jaga akak pulak"
nak..nak..nak sgt klu mak ngan ayah dtg jge..
akak tau ayah syg akak cmne mak syg akak,
terima kasih sbb trus bg semangat kat akak spjg akak dok kt hospital
slalu msg akak,
tny khabar, doakan akak..
akak rndu ayah,
rse nak balik taiping jumpa ayah..
huk2~

-noktah-

tema raya-hijau

written by; CikTupaii at 10:39 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

dimulakan cerita dgn ucapan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
nak citer kat sni,
bju rye, sius xbeli..
tp, tema tahun nih kaler hijau..
sponsor by HTAA..
sdey betol rye tahun nih kat hospital..
dah nangis2 pn kat doktor nak balik,
tp doktor tetap xbg balik,
sebab pas kimo hr tu demam..
suhu 39 lbh nak dekat 40,
so, doktor suh abiskn antobiotik cukup 7 hari..
maka, tahun nih berya lah ngan uniform hijau
yg sme kaler ngan langsir blik yg sy duduk..
dah lah duduk blik sorg2,
xad tv, sgt2 lah boring..
tp yg spesel, ad blik air sndri..best..
sgt2 slesa nak mnd++..
pg rye, bertemankan mak..
rye tahun nih xrse cam rye pn..
takbir rye cam xdgr lgsg kot..
sayu skit lah bler pg2 doktor dtg check+amik darah,
tny cme hr nih..
mau jer nangis lg nak mntk balik,
tp, atas nasihat mak,
yg takut sy demam balik,
so, bersabar jer lah.,
lgpn nak balik awal..xmo tggl lme2 dlm tu..
conclusionnye, rye ke3 bru kuar
tu pn tgh hr..
balik umah pkck, baring jer keje,,
bdn sius letih,
xlarat nak duduk ngan berdiri..
makan still xlalu, mkn muntah, supe cm xmkn..
skg, slera dah ok skit..
pasnih nk wat kimo kali ke2 lak..
hope lbh tabah..
sy rndu nak balik taiping..nak jumpa ayah..huk2~ =(


-noktah-

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting