..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Thursday, October 22

bridge competiton..

written by; CikTupaii at 10:53 AM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

tahniah wat member group ak,
especially dak2 laki..
*aizad, airol n farhan*
coz b'jye menyiapkan bridge group kte..
and sanggup korban kan mse tido korg ntok siapkan bridge nih..
wlaupn xlah menang, tp ak bgga ngan korg,
coz b'jye gak siapkan bridge..
dgn bantuan ktorg dak2 pmpuan yg ala kadar..*hee
jgn sdey2 eh..
nih first experience kte..next time leh usaha lg..
jadikan pengalaman kali nih sbgai
stu langkah ke arah kejayaan next time.. :)

Monday, October 19

jangkitan kuman..

written by; CikTupaii at 1:10 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |


leher ku sakit..huhu..
mmg sdey, ia sgt2 lah pedih..
dn m'buatkn ak menangis pg td..
tu sume disebabkn JANGKITAN KUMAN-dr ckp..
and thanks to him coz sudi m'hntar ak ke hospital kuantan..
bkn sekadar anta..tp teman skali..
mle2 g klinik kt gmbang jer..
tp tutup dah..die b'operasi isnin-jumaat jer..
so, kne lah patah balik ke kuantan..
first time ak g hospital tu..
slame nih juz lalu lalang jer dpn hospital tu..hee~
otw tu, ak agak nervous lah..
sbb nk jmp doktor nih..sbb ak takut nk jmp dr..ngee~~
g hospital td, malu jap ngan medical ass stu..
almaklumlah, bru first time g sna..
dgn b'bekalkan ngan tinge b'mslh nih..
ak slh dgr lor..len die suh, len ak g wt..
hehe..die glak je kt ak..nurse yg ad kt stu pn sengih je..
ak pe lg..sengih lah..wt2 mke xwt slh..
tp dh malu sgt..hehe..kuar tu, ak trus cter kt die..
lme gak nunggu nme dipanggil jmp dr..

nih cter dlm blik pemeriksaan lak;
jmp dr tu, die tny ak skt pe..
ngan mke sdey kot, ak ckp lah leher ak skt..
dn dr mengesahkn yg leher ak tu jgkitan kuman..
ad gigitan serangga pn, semut..tu pn skit die ckp..

ak tny lah leh makin bengkak ke leher ak nih,
die ckp depends kt ubt antibiotik yg die bg..
klu msh cmtu, atau makin truk kne check len..huhu..
xnak jmp dr dah..xmahu!! xmahu!!
skg nih..b'bekalkan 2 jns ubt yg die bg..
ak cbe ntok sembuh..hope cpt sembuh..
sakit sgt nih..nak wt pe2 pn cm sush..
dok2 besa pn sush..tido lg lah sush..huhu..
sume disebabkan rse pedih..sakit!!

aktiviti ptg nyer pula;
selepas ak puas merehatkan diri (tido)..
nasib bek tersedar..ak pn mlekn operasi m'bsuh
cadar+slimut+towel+sweater+bju2 yg ak pakai dn nk dibasuh..
dgn m'ggunakan air panas+daia..
lgkh b'jge2..dr xsuh pn..ak jer tbe2 rajin nk wat..
hehe..cme patrik+bebe+mthri+bntl2 ak jer yg xdirendam..
nti mati kepanasan patrik lak..hehe

huhu..xsabar nak bek..
knp lah jd time2 cm nih..
dah lah xleh nak balik..
nak mak jge..die lbh tau pe nak wt ble ak rse skt sgt..

.........................................................................................................................................
nak cpt sembuh..doakan ak cpt sembuh eh..huhu~
p/s: syg thanks coz anta + teman fna..jse mu amat2 lah dihargai..
n sory sbb wt sakit hti..tu jer~~

Sunday, October 18

kesukaran m'blogging.. :(

written by; CikTupaii at 2:09 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

berita menyedihkan wat ak..
huhu..ak dpt nk sign in blog ak gne flock yg slalu ak gne..
sejak pg td ak try..ptg dn smpai lah skg..
ak ttp xleh nk sign in gne flock..
knp pn ak tau..skg nih gne mozilla..
selamat leh sign in jugak..
tp slow lah gak..
knp?? mgapa?? ak pn xtau..
lgpn suda lme ak tidak m'gunakan mozilla ntok surfing
slalu gne flock since ak format lptp kt tok moh..
yg len ok jer ak bkak..
tu lah pasal..
g gatal tgn sign out lg..
xpenah2 wt, tbe2 semlm t'gtl tgn..
internet ngah slow kot..
skg nih pn msh transferring data..aiyaa..huhu..
thanks to mozilla sbb bg pluang ak ntok blogging..
hee~~ majuk ngan flock!! huhhh!!

..........................................................................................................................
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting