kombanwa, ogenki desuka?
tadi study jepun last sem sikit. nak memorize balik apa yg dah lupa, ditambah dengan punya banyak masa free. yeepaa. =) okay, mula hari tadi ngan sedikit tak betol, dan malam fun! yeah, sangat fun study SA dan japan. haip!
pastu baru kejap tadi dapat call dari mak ngah. mula-mula mak ngah sembang-sembang ngan mak lah. itu sudah pasti. pastu mak pass fon kat sy pulak. apa lagi, soklan hari tu. yg sy dah janji ngan mak ngah. sy cakap tak boleh pegi. sore mak ngah pun macam lain sikit. dan sy? apa lagi. cover lah dari air mata jatuh berguguran. huhu
mak ngah suruh pujuk mak untuk pegi sana. tapi sy jawab "mak ngah tolong lah pujukkan". at last mak ngah pun cakap mak tak makan pujuk. nampaknya mesti tadi pun mak ngah dah ayat-ayat mak. hurm. nak wat camne. dah tak dapat green light. pasrah jelah. sy masih sedih, sedih dan sedih. sob..sob..sob.. ;(
ja mata!

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here