..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Monday, March 7

written by; CikTupaii at 6:36 AM

 assalam and good morning!

selamat pagi cinta ♥ morning kiss dengan kesegaran colgate! eh, silap. ubat gigi safi suci dan murni. =)

rekod peribadi berblogging diawal pagi semasa bercuti di rumah. bukan hape, tak boleh tido lagi. pagi nih sharp pukul 6 pagi kena makan ubat ntok ct scan pagi nih. alahai, ikutkan hai tamau wat ct scan hari nih. bila pikir-pikir balik susah nak dapat date ntok appoinment, so dengan paksa rela korbankan diri jugak. sy tamau kena cucuk! tangan kanan pun tak baik lagi, huhu. dari bulan lepas dah sibok pegi booked tarikh, see betapa susahnya nak dapat tarikh. tu belum lagi prosedur-prosedur sebelum dan semasa ct scan. ahhai, buat korang-korang "berhengatlah sebelum terkena" okay! kalu ada sakit tu cepat-cepat pegi check dan sakit walaupun sikit-sikit bawak-bawaklah rajinkan diri berjumpa dengan tuan doktor ye kawan-kawan.

pagi yg mendebarkan buat sy. masih terasa pahit-pahit ubat tadi tak hilang lagi. teringat lak masa first time ct scan dulu tersilap makan ubat. kesannya "laloq" satu hari. tido memnag tak hengat dunia kau! tapi kali nih dalam keadaan tenang tambah ubat yg iras-iras rupa macam ubat nih takda so tak lah tertukar lagi. tapi skarang perut lapau mintak menampau. aduh! kena posa lah pulak, tapi perut dah wat irama tak best. tolonggg..

sy adalah manusia yg paling mengharap sangat-sangat skarang nih. hope, result ct scan positif. dah tamau wat kimo dah. letih dan sakit yg teramat. urat pun dah banyak block. dan skarang nih sangat-sangat mengharap keajiban terjadi. sy nak balik blaja macam dulu-dulu, nak jumpa kawan-kawan, nak jumpa buah hati sy itu sudah pasti. dan skarang sy terasa nak makan aiskim sangat-sangat, hee. okay, stop dulu. tata~

nota: a diary of Hodgkin lymphoma patient

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting