Bercinta pada yang sayang,
Berkaseh pada yang sudi..
Yelah kan..kalu orang xsudi, xkan kite nak terhegeh hegeh. Nanti orang cakap hidung xmancung, pipi tersorong sorong lak. Dah memang hidung nih xmancung pun. Takpe takpe, kalu dah xsudi pe lagi, kite wat xtau jer lah. Kali nih nekad, nak lancarkan mogok jugak. Tak kire, nak kata xmatang ke, budak budak ke, nak marah ke, terpulang. bukannya depan mata pun. Walaupun sy salah paham, dan awak xmaksudkan camtu. Tapi hati nih dah kecik sangat sangat, sedih, kechewa, sume ada. Tapi mogok tu depend jugak lah sekeras mana hati dan setinggi mana ego nih. Sebab mudah sangat cair bler dengan awak...heheh.. Yang pasti nak try jugak. okeh, tata~
i'm bad mood right now! taching gler gler..huhu. =(
-noktah-

1 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
jgn cedey2 ekk..
amik ni..buah tgn dr eira..huhu
http://eiradiana.blogspot.com/2010/12/award-dari-yana-mz.html
http://eiradiana.blogspot.com/2010/12/tag-dari-umi-nadrah.html
Post a Comment
Drop your comment here