..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Thursday, August 26

anorexia

written by; CikTupaii at 9:16 PM

anorexia, korg sure tau kan pe tu anorexia. so, xperlu lah sy nak explain pjg lebar kat sni..tp klu xtau, leh search kt pak cik google..act hr nih, sy dah bertindak kejam pd dr sndri. dan suda tergolong dlm gologan insan2 "anorexia"..bukan sngaje wat camtu, bukan sebab nak kurus k! tp sebab perut nih dah wat prob. dah hr ke3 rse keras perut. masalah buang air dah jd balik. so, td decided ntok muntahkan sume makanan yg dimakan time berbuka td. xsume kot, seksa jugak wat bnd nih, mcm mne lah org len leh wat hnya semta2 nak kurus. nih pn terpikir nak wat sebab keadaan dah terdesak dan t'ingt mse sembang2 ngan diba hr tu..so, hr nih try lah.. rse nyer cukup terseksa, wlpn pd asalnyer mmg tekak rse mual2.. tobat, pasnih xnak wat dah kecuali dah terpksa sgt2..huhu~

3 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Unknown said...

isk2..kirenyer da x makan la ni ek..

EirA said...

mcm terseksa je nk pksa perut tu memuntahkn mknn..

CikTupaii said...

apik pehe: nti leh makan lg..heee~

eira: tau xpe..bukan mcm dah, tp mmg terseksa..huu~

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting