..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Monday, August 30

30 August 2010

written by; CikTupaii at 9:19 PM

sume dah jelas hari nih pas dapat penerangan jelas dari doktor pakar tadi. but, ak still confuse yg kanser kalenjar ngan darah adakah sama? tadi jmp doktor, soklan pertama doktor ajukan sama ada tau ke x penyakit yg dialami skg. yes, sy tau. but, doktor xsebut kanser kalenjar tp kanser darah. mgkn doktor kt tpg sblm nih salah bgtau, atau mereka adalah adik-beradik. tp kanser yg ak alami nih mmg ad kaitan ngan darah.

doktor terangkan yg kanser nih ad 4 stage. siap sebut2 satu2. tp paling mengejutkan, bler doktor cakap yg awak dah stage 3. 3 tu makneny dah nak ke 4. rse nyer bru sebulan tau xkan dah smpai stage 3. doktor cakap ad harapan baik, tp pastu kne follow up sbb die leh dtg balik. result ct scan hr tu, doktor ckp bji2 yg operate dlu dah bnyk dlm bdn nih. mgkn sbb tu dah msuk stage 3 kot. okey, dinyatakan disni. sy mmg sgt susah hati bler doktor ckp dah stage 3. hr nih xkne tahan wad lg, so lega skit. leh amik test rc wlpn skg nih secara jujur otak pikir len dan ad lah skit rse down tu..huhu

procedure pertama sblm kimo, kne amik sum2 tulang dlu. bru wat kimo 6x ntok tempoh 21hr sekali. ingt nak wat awal. khamis nih, tp klu wat hr khamis kne masuk wad hr rabu petang. so terpaksa lah postpone hr isnin nti. bler doktor cakap nk amik sum2 tulang. spontan kuar soklan 'perlukah?". mmg perlu, dan xkan ad effect pe2 cuma skt skit je. adoi, kne lg.. penat dah lah kne cucuk. pg td dah amik darah, cucuk dah.. pasnih cucuk lg. tgn pn bru nak rse ok, dah skt blk..huk2

to readers sume, doakan sy kuat dan tabah. myb masuk wad nti sorg2. coz mak xsure leh dtg tak. xsabar nak sihat mcm dlu2.. )=

-noktah-

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting