..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Wednesday, March 3

game bola baling..

written by; CikTupaii at 9:29 AM
ahad lepas, ad game bola baling..ngah org sibuk2 berarak maulidur rasul, ktorg lak memekik, melalak + menjemurkan diri kt bwh panas terik kat court blakang c15..ooyee..sius best lah..dpt bakar lemak skit, bukan lemak jer terbakar..skali ngan kulit2 nih burn..tujuan asal masuk sbb nak aktif kat dri + dapatkan sijil..ye lah, sem depan, org cakap sape xaktif sush nak dpt blik..tu yg terlebih aktif ak..gme tu under kk3..nmpk lah diorg b'semangat nak bg student2 kk3 aktif..hihi..spatutnyer stiap blok anta 2 team, but blok ak juz satu team jer..tu pn 7 org..tp okey lah dh lepas ntok men..terserlah lah ketidaktahuan men bola baling..even ak penah join koku bola baling, xbermakna ak hebat bermain..mmg kalah lah ktorg..jnji enjoy time men tu..hehe..pasnih wat futsal lak eh korg..nak join lg, dh lme kot xmen futsal..hidup kk3..*oppss..tersemangat lebih lak..hihi~*

nih sebelum gme ke2 mase ke2..sempat l g kt rumete ku laila suh tgkp gmbr..hihi~


yeye..dapat adiah..saguhati pn dah ok..dapat cawan comey..leh wat hiasan di rak ku.. *wink2x*


...............................................................................
notakakitangan: gmbr team xdpt nk upload sbb xdpt lg..huhu~

2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

EirA said...

oit..g tmbng..
berape bnyk brt ko trn??
hehe..

CikTupaii said...

haha..td dh..trun 0.2 kg je..huhu~

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting