..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Monday, September 28

perubahan mood~

written by; CikTupaii at 7:42 PM


ntah knp, bler ak wt keje bi jer..
mood ak sure berubah..huhu..
mgkn xkne ngan jiwa ak kot..
haha..bnyk lah fna..
ngade lbey..

tp mmg slalu cm tu..
bler ak wt keje bi jer..
ak jd moody, cpt mrh, rse cm xsdp hti lah..
sume ad..lgkp serba-serbi..
rse nk sekeh org pn ad..huhu..
nih sbb ngah wt keje bi lah..
tu pasal lah ak post entry nih..



kpd mereka2 yg b'ad dkt ngan ak..
atau sewaktu dgn nyer..
harap maaf eh..
cuaca ak xelok time wt keje bi..
yg trse sory eh..

bler lah nk abih sume nih..huhu..
tp klu dh abih sume keje2 nih..
mmg lega..
maka dgn itu, dkt lah final..
huhu..lg seram..
dh lah ak nih mls,
bnyk men..stdy pn idak..
hakikatny final dh nk dkt kwn2..
tggl sebln jer lg..
smoga hakikat nih dpt diterima oleh ak..
stop dlu, nk g sdai bju..
ngee~~daaa..

graph yg suda siap dibuat + edit oleh ak..huhu..

lum abih m'ayat lg..huhu..bler lah kije2 nih sume nh abis??
adoi..

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting