..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Thursday, October 1

gegar..bergegar..digegar???

written by; CikTupaii at 1:20 AM
berkaitan ngan tajuk diatas;

petang td, pas ak blik jer dr koq bola baling..
mmg pnt..smpai jer dibilik,
elok2 jer ak bkak pntu blik..
rumte ak, MOON trus tny ak..
" ad rse gegar x??"
ak yg ngah blur2..
pnt nek tgga td pn jwb..
" gegar?? mmg b'gegar otak ak mse nek tgga td..
penat ya men bola td.."
rep2 nyer pe yg die tny tu bnd yg btl..
sbb rumte yg len rse gak..
ak je x, mgkn sbb pnt sgt kot..
takut tu, xyah cte lah..
dh lah bru je tgk cte tsunami..
pastu trus ak msg "die" dn ayh ak..
tny lah ayh ak yg die rse ke x kt sna (perak)
dgn cptny ayh ak bls msg ckp "x"
huhu..takut gak ak..
smpai tido xbkak tudung..
lptp pn ak xbrani bkak..
pastu mle lah kecoh dlm blik ak nih..
rpe2 nyer ad gempa bumi kt sumatera,
muar pn rse gegar gak..
taiping x, mk + ayh ak ckp..
kul 7 gtu, ak call mak..
tujuan utma nk wish besday kt mak..
ale2 masuk mcm2 cte..
cte pasal kuih rye lah..
adk2 ak lah..
dn jugak pasal ayh ak majuk ngan mak ak..
hehe..diorg nih,
makin tua makin romantik..
dpn ank2 pn slambe..hehe..
xksh lah as long both of u hepi together..
to my dad, jgn gtl2 nk cri org ke2..
mak tu dh ckup perfect..hee~~
pastu ujan lak trun ngan lebat nyer..
makin takut ak..
+ guruh kuat..huhu...
teringt cter tsunami yg ak tgk tgh hr td..
bnyk lak semut yg melintas dpn ak..
ak teringt yg dlm cte tu,
mse tsunami nk jd,
sume brg2 terbang..ketam2 nek..
terpikir lak ak cm nkjd tsunami..
hehe..ad ke patut..
pengaruh cter itu sgt kuat..
tp gegar tu jap je..
alhamdulillah sume selamat..

..........................................................................................................................................
ketakutan tu msh trse m'buatkn ak rse cm nk blk umah..huhu..




0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting