..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Wednesday, July 8

wireless dah okey!!!

written by; CikTupaii at 10:21 PM

yuhuu....
dah 6 hari ak balik ump nih..
akhirny hari nih dapat gak ak on9..
leh la ak update blog nih..
ntok ke sekian lama kali nye..
hoooreeyyy..

pe yg ak wat sepanjang balik ump nih..
balik2 je trus ak demam..
mak ak gelak jer bler tau..
ble dah demam, rse nak balik umah lah..
alhamdulillah dh baik demam..
cume selsema ngan batuk skit2..
penat memanjat tangga kot..
angkut beg ak yg berat tu lg..
dah lah tgkt 4..
sungguh mencabar jiwa dan raga..

baru 6 hari ak balik ump..
banyak kali gak ak kuar..
ngeee~~
jalan2 nengok kuantan nih..
lepas kan rindu..
almaklum lah dh lma bercuti..

isnin lepas bermula lah sesi kuliah baru..
awal2 kuliah ak dah dtg lambat..
adoi..
paling mengejutkan..
bler lecturer fluid ak dr India..
mmg ternganga ak nak paham die cakap..
best gak tgk repon dak2 nih bler lecturer tu ngah ngajar..
ad yg tersengeh2..
glak2..mke berkerut..
hehe..
nak wat cam ne..
sleng die wat org confuse..
dan die sorg yg bertggungjwb..
coz first klas pn die ttp ngajar 2jam ikut jadual..
satu cabaran baru..

next day nyer..
ak still lambat ke klas..
hehe..
dah cam datum level jer..
kre plg lambat skali lah..
adoi..

paling best hr nih..
sebab free 1 hari nih..
klas xad..
koku pun xstat lg..
mmg free gler..
pe yg ak wat..
msg..kms blik..basuh baju..ngan..
ntah..
smoga pasni ak leh trus beronline..
walla~~


.........................................................................................................................................................


0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting