..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Tuesday, June 16

Aku ngah emo la..

written by; CikTupaii at 3:34 PM


Ak ngah emo nih..uhhu..
Normal lah klu ak emo..
Dah ak mmg kuat emo..
Sebab tu ak m'degilkan diri g cc nih..

thanks kat adik ak, ALIF..
coz temankan ak..
Tp baik gak dr dok umah nangs tetibe
Wat letih badan jer..
Time2 emo cam nih..
Lagu I'm not okay-mcr mmg sesuai ntok dilayan..
Amaran kpd knk2 bwh umor..
Lgu ini agak keras..
Kurang sesuai..
Ehhe..bkn keras pe muzik die jer..
So, kpd korg rse xokey tu..
Lyn je lgu tu..
Biar pekak sikit tinge korg tu..ngee~~
Sory lah kpd sesape yg terase ngan ak..
Nak wat cam ne..
Dak gemuk nih ske emo..
Org emo nih sensitive..
Bler ak sensitive ak emo lah..
Kdg2 tu sje jer ske2..ehhe..
Mmg sengal..
Bg ak, xslh pun nak emo klu b'sebab..



ntok best friend ak..
nih jadual ak sem depan..
tgk puas2 eh..
special ak post ntok ko..
ngee~~



……………………………………………………………………………
M'emokan dri nih best gak kekadang..xcye try lah..ngee~~

2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Unknown said...

i dont know.. what is my mistake..

Saadah Hamid said...

emo itu x baik utk kshatan~
caye la aku~
weeeeeeeee~

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting