hari nih bukan je hari malas untuk fina , tapi entah kenapa neves yang amat . dari kelas law tadi . dengan tulis terabur , terasa macam lain je tulisan. nak kata cuti seminggu baru nih tak menulis langsung , tak jugak. tapi entah . tangan shaking walaupun tak lah nampak . kalu tulis tu , tak padam memang tak sah . selamat guna pensel , kalu tak mesti buruk gila kertas penuh dengan liquid paper . dan masa tengah menaip nih pun kalu tak taip - padam pun tak sah jugak . alahai hati , kenapa lah kau berdebar sangat . cakap kat rumate , dia tanya balik family okay tak? hurm , baru semalam je cakap dengan mak . dan baru pagi tadi je pun msg ayah. kenapa eh . boyfriend? okay aje tengok dari jauh. test ?? tak ada lah pulak minggu nih . assignment nak kena hanta sok ? pun bukan , jumaat nanti . lambat lagi . oh neves, sila pegi jauh - jauh . suhhh, tak selesa lah . saya tak perlukan awak hari ini okay . berdoa semoga semuanya okay dan selamat saja . amin ...
What's up
6 months ago

