..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Monday, November 14

14.11.2011

written by; CikTupaii at 3:04 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
hari nih bukan je hari malas untuk fina ,  tapi entah kenapa neves yang amat . dari kelas law tadi .  dengan tulis terabur ,  terasa macam lain je tulisan. nak kata cuti seminggu baru nih tak menulis langsung , tak jugak. tapi entah . tangan shaking walaupun tak lah nampak . kalu tulis tu ,  tak padam memang tak sah . selamat guna pensel , kalu tak mesti buruk gila kertas penuh dengan liquid paper . dan masa tengah menaip nih pun kalu tak taip - padam pun tak sah jugak . alahai hati , kenapa lah kau berdebar sangat . cakap kat rumate , dia tanya balik family okay tak? hurm , baru semalam je cakap dengan mak . dan baru pagi tadi je pun msg ayah. kenapa eh . boyfriend? okay aje tengok dari jauh. test ?? tak ada lah pulak minggu nih . assignment nak kena hanta sok ? pun bukan ,  jumaat nanti . lambat lagi . oh neves, sila pegi jauh - jauh . suhhh, tak selesa lah . saya tak perlukan awak hari ini okay .  berdoa semoga semuanya okay dan selamat saja . amin ...

Sunday, November 6

written by; CikTupaii at 9:27 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
_____________________________________

 . SALAM AIDILADHA .
_____________________________________

Saturday, November 5

so far, puas hati-

written by; CikTupaii at 3:19 PM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
memandangkan kulit muka fina yang selalu sangat kering dan slalu mengelupas so fina terpaksa cari jugak product yang sesuai. memandangkan fina pun dah bertahun stop guna pencuci muka lost idea nak guna product apa. sebelum nih fina guna product safi je, tapi lama-lama cam dah kena ngan kulit fina. so terpaksa stop. so bermula bulan 4 tahun nih fina try pakai krim temulawak je dan pencuci muka sikly white (baru try 2 bulan sebelum balik ump) memang sesuai ngan kulit muka fina. tapi kat kuantan nih fina tak tau nak cari kat mana. fina kembali semula pada product safi. kesannya, kulit muka kembali mengelupas dan kering walaupun baru pakai hari nih, sok nya terus tunjukkan kesan.

cuti deepavali hari tu fina cuba cari product baru. fina bli pack trial je, nama pun nak cuba kan, dalam RM20.00++. so sekarang dah seminggu lebih fina guna product Bio-essence. waa, bunyi mewah kan nama product tu. tak kisah lah. janji sesuai ngan kulit muka. Alhamdulillah, kulit muka dah tak cam dulu, selalu mengelupas dan kering. sekarang nih nah kena beli lagi sebab ada yang dah abis. dan tak lama lagi nak g sedekah pencuci muka dan krim kontur mata safi balqis perfect 10 kat orang, heee.

NIH LAH PRODUCT NYA-

tujuh serangkai :-


  • hydra nourishing lotion
  • eye cream
  • complete cleansing milk
  • cell renew essence
  • active nourishingn emulsion (toner)
  • sleeping mask
  • all-day hydra nourishing cream

p/s: agak-agak kedai biasa or mini market cam kat taman-taman perumahan ada tak jual. malas nak g mall jauh kot..hee ^_^
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting