..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Wednesday, September 28

okay, deal!

written by; CikTupaii at 11:14 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
salam and hello hey..besok quiz pmc, lusa pun quiz pmc lagi. masa klas rc tadi tiba tiba kak mila cakap si raimi kata, "sape dapat markah teruk kena blanje". aiseh, tau la ai nih tak bape nak terror. okay, takpe. ngah dok pening pening ngira tadi stuju je.

to readers, korang jadi saksi la ea perjanjian nih. tolong ingat kan fna benda nih. kot kot lupa, ai kan since cuti lama nih cepat betul lupa tu.hihek, ala, tapi confirm diorang ingat kalu diorang menang, hurm.. okay lah, pewot dah kenyang, mau study sket cum tgk muve..hehehak.. =D


hurm, pmc, rc, pmc, rc, pmc, rc,.......project life cycle..project life cycle..okay, bye!

Wednesday, September 21

written by; CikTupaii at 8:32 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

take 5 dulu sebelum stat study statistics sok ad quiz. "quiz je pun..poyo giler" mmg tak bley blah betoi. nih nak taip laju laju nak luahkan perasaan. okay, sy rindu sangat sangat sama my bf kechek. tersentap semalam dhe tamau cakap. sikit pun tanak. dah dua kali kot dhe wat cmtu since fna balik kuantan. sikit pun tanak kuar sore dhe. gler gler majuk budak nih. 

dari citer my informer, hari tu dhe touching gler kot. bler orang cakap kat dhe, "padan muka ko. gf ko dah tinggal kan ko". dari senyum terus berubah muka dhe jadi sdey. terus diam dhe. pas pasang lagu baru dhe gelak balik. pahtu, pahtu ada lagi, dhe dah makin kurus. pas tengok pic baru dhe, memang dah kurang la skit pipi dhe tu. kurang tembam, huhu.

naina with domo..*tk sure la nih cumi ke ciki, ;)*

tapi sy lagi terkilan. sebab tak dapat dengar dhe cakap. diowg kat sana sume cakap dhe dah pandai cakap. hurm, nih rasa nak balik taiping nih. miss u so much naina mohamed yusof taiyoob..opss, dah terbiasa sebut taiyoob kat blakang tu. suka suki je kan tambah nama anak orang. okay lah bai..chow dulu. hope pasnih dhe nak cakap, hukhurm.. T_T

Wednesday, September 14

written by; CikTupaii at 11:20 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
as-salam..hey hai sume..

yeah, i'm back! taip taip, padam..taip taip pendam. hurm, rasa nak menaip, membebel sorang sorang memang ada. tapi tatau nak bebel kan pe. banyak cite suka duka sepanjang menyepi simpan kemas kemas dalam hati dan otak. 

mesti ada y tertanya tanya mana fna menghilang, hidup lagi ke idak budak nih. mesti ada gak kan walaupun sorang dua. hurm, fna saja je menyepikan diri, sibukkan diri dengan keje y tak semencabar cam kawan kawan fna buat time praktikal. kedai kasut lah dunia kedua fna sepanjang 5 bulan nih. 

situ fna nanges, fna ketawa. dan paling fna akan ingat sampai bila bila, kat situ fna blaja jadi matang. bukan dari segi perangai tau, tapi dari segi face problem. fna berjaya sorok sume kisah sdey fna, orang sume ingat fna hapy gurl, just sorang dua tiga orang je y tau pe fna rasa. *haha, pe kau merepek fna!* hari hari wat orang ketawa, senyum rasa hapy bangat. thanks la kat sume y ada kat kedai tu, y support fna, doakan fna, present y korang bagi masa fna nak behenti hari tu fna bawak datang sini tau. fna takkan lupa sume. *_-

hari nih first klas fna. dah lama tak masuk ump rasa cam rusa baru pindah zoo je, heheh. banyak perubahan. Alhamdulillah, rasanya subjek reg fna dah settle kot. first klas pun ada kawan lagi, tak lah sdey sangat. but, lately lappy nih suka wat hal. semalam gara gara dhe fna dah nanges kat ayah. ala, tak berjaya jadi anak ayah y dah beso lagi. tiga hari fna kat sni, as usual, mak ayah tak miss contact fna. pesanan y sma dan sayu je dengar sore diorang. hurm, fna kena blaja jauh dari family balik skarang.hukhurm,

untuk kawan kawan fna, hai hai, kte jumpa lagi. bestnya korang dah tahun akhir. jeles nih! azam sem baru, tak nak slalu nanges, nak tambah berat skit, nak jd orang y tabah. *fna kan kuat cam milo*, buat orang tu, rindu la. kalu ada umur y panjang, ada rezeki, kita jumpa lagi. take care ya! ;)


Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting