..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Wednesday, September 21

written by; CikTupaii at 8:32 PM

take 5 dulu sebelum stat study statistics sok ad quiz. "quiz je pun..poyo giler" mmg tak bley blah betoi. nih nak taip laju laju nak luahkan perasaan. okay, sy rindu sangat sangat sama my bf kechek. tersentap semalam dhe tamau cakap. sikit pun tanak. dah dua kali kot dhe wat cmtu since fna balik kuantan. sikit pun tanak kuar sore dhe. gler gler majuk budak nih. 

dari citer my informer, hari tu dhe touching gler kot. bler orang cakap kat dhe, "padan muka ko. gf ko dah tinggal kan ko". dari senyum terus berubah muka dhe jadi sdey. terus diam dhe. pas pasang lagu baru dhe gelak balik. pahtu, pahtu ada lagi, dhe dah makin kurus. pas tengok pic baru dhe, memang dah kurang la skit pipi dhe tu. kurang tembam, huhu.

naina with domo..*tk sure la nih cumi ke ciki, ;)*

tapi sy lagi terkilan. sebab tak dapat dengar dhe cakap. diowg kat sana sume cakap dhe dah pandai cakap. hurm, nih rasa nak balik taiping nih. miss u so much naina mohamed yusof taiyoob..opss, dah terbiasa sebut taiyoob kat blakang tu. suka suki je kan tambah nama anak orang. okay lah bai..chow dulu. hope pasnih dhe nak cakap, hukhurm.. T_T

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting