12:17, masuk hari, hope stat ngan mood baru. ntah pe kena ngan semalam. hangin satu badan, asal tak kena skit jer, nak hangin. tahniah buat en iblis laknatullah sebab berjaya buat sy jadi anak derhaka. derhaka ke? hope taklah sampai tahap tu. ko mesti gelak guling guling kan? sius, benci gler gler ngan ko. sory ayah terkasar malam tadi. akak tak sengaja. ngah stress cum tension, ayah datang bergurau mesti nak wat akak ceria, tapi akak terlepas hangin kat ayah. sory.. lum mintak maaf lg nih, nati lah mintak maaf, lum terasa sejuk sangat lagi nih. yes! sy patut mintak maaf pagi nati. kot kot tak sempat nati, bnyak dosa bawak mati nati, adeh!
okay, sume serba tak kena pada hari bertarikh 15 january 2011. band tarikh nih! banyak nanges nanges, skit skit nak nanges. banyak marah marah, skit skit nak marah. banyak makan, dah makan malam pun makan lg pastu. maybe tak boleh mengemas kot. yelah, slalu tension mengemas, tapi bukan larat dah nak wat keje keje tu skang nih. lagipun isnin nak wat kimo yg delay isnin lepas. badan tak boleh diberikan bebanan. hari nih masak nasi goreng pun lain dr selalu. nasi ngan sayur sama banyak. kalu boleh sume sayur ko nak masukkan fna. boleh pulak kau lupa letak garam. slalu kau minum teh, malam nih kau minum nescafe balik fna oi. not gud for ur healthy. slalu kau tak basuh pinggan malam malam sejak sakit, malam nih abis sume kau basuh. hurm.. spechless ntok beberapa jam tadi.
dan tadi sangat sangat memerlukan seseorang to talk. awak, sy perlukan awak tadi dan skang. fna tak nak cakap banyak, skit jer sebab bler fna nak luahkan pasal malam tadi fna tak boleh nak cakap banyak. yg fna boleh wat nanges banyak banyak. tapi fna tatau camne nak stat cakap ngan awak, awak macam bz sangat. alahai, jahatnya mulut. kalu lah boleh tarik balik pe yg sy cakap tadi. sumpah, taknak dah wat camtu kat ayah. hope sempat mintak maaf ngan ayah. ya ALLAH bagilah peluang ntok ak mintak maaf sebelum KAU ambil nyawaku..amin..
