..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Sunday, October 17

terasa cam orang baru..

written by; CikTupaii at 11:13 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

balik bilik senyap2,
masuk diam2..
konon xnak gnggu rumates..
haha, tp terasa cam orang baru lak..
masuk2 bilik trus dok diam2 kt tempat sndr..
tgur pn tny mne penyapu..
aiseh, pe betul ke ak nih?
cam dah jd orang len lak..
fina..fina..
xpe..xpe..blaja jd org baru..
pasnih akan jmp classmtes baru, rumates baru lak..
jd junior lak pulak..adoi..
sius, xbest langsung!
kawan2 lama best..will miss them..huk2~

*amik kesempatan on9 puas-puas..heehee*

-noktah-

boleh x, nti keje bawak anak skali??

written by; CikTupaii at 10:56 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

rasa-rasany lah kan, bos nak bg x bawak anak g tmpt keje?
hehe..lum kawen, blaja pun xabis nak tny soklan nih..
bukan pe, nak suh org jaga, prob jugak..
bayi mati terjatuh lah, tersedak lah..
so, klu jge sendiri mgkn xwas2..
takutlah klu org xjge anak kte betul2..
hehe..kazen ak yg beranak, ak lak yg takut+fobia lebih.
pasnih adlah cdgan wat nursery dlm opis..
leh nmpk dpn mata jer..hee~ ;p


-noktah-

Thursday, October 14

written by; CikTupaii at 4:47 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
adoi, pesal susah bebenor nak on9,
tambah2 nak blogging..
ad pn, susah jugak.
pelah xkne ngan broadband nih,,
secara jujur sgt rndu ntok blogging wlpn malas nk menulis..

okey, nak cter pe ea.
cter pasal BUTTERFLY..
korg penah tgk BUTTERFLY isap darah??
hehe..sy penah..bru bpe hr lepas..
agak terkejut jugak butterfly tu wujud
ingatkan nurse men2..
tp sory, pic xad nak tunjuk..
butterfly tu act digunakan ntok amik darah
bg org yg urat halus..
memandangkan urat sy jenis halus
plus dah bnyk bercucuk, mmg dh susah nak amik darah
hope, pasnih xsusah nk cri line ntok kimo
takut bler doktor ckp nk cdgkan wat line tetap
mknenyer smpai kimo last lah bru blh bukak
dh mcm robot klu cmtu..huk2~
sy suda takut ntok meneruskan kimo.. =(



                                                                      -noktah-



Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting