..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Tuesday, July 13

♥ ♥ tagged from eira ♥ ♥

written by; CikTupaii at 6:36 AM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

kali nih sy jawab tagged kamu eira..
thanks sebab suka offer award kat fina..
tnda trima kasih+syg, trime lah jwpn dibwh nih ngan hti yg b'bunga2..ngee~

1) Anda mesti memberi pujian pada pemberi AWARD ni
eira kurus dr fna! baik dan makin cumel..okey x?? yg pasti, ko sorg kwn yg bek ntok kwn2 ko.. =)

2) Sila beri AWARD kpd 10 blOgger yg lain

nak bg kat sume! sape nak, silalah jwb..ntok awardnya sila klik; award

3) Anda mesti memberitahu kpd 10 blOgger ni
dah announce kat entry nih! =)

4) Bagaimana anda bOleh digelar blOg yg besh n great
bler ad org puji blog nih BEST n GREAT.. so, silalah puji..ngee~ (tq!) =p

sy dah settle jawab tagged nih,
so, blog nih kre 'd bestest blog' lah??heee~ (blush)

Monday, July 12

nak balik.. ;((

written by; CikTupaii at 4:07 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
nak balik umah,
xtahan..sakit..knp makin sakit??
wlpn dah msuk hr keenam..
mne ad salah makan..
ubat tahan sakit pn dh tggl skit..
kne smpn time emergncy..
ayah xbg balik, suh tahan..
tp skg asyik sakit jer..
ad sumthng xkena ke??
adoi..mau balik sgt..
mak..nak mak.. ;((

Tuesday, July 6

♥ bintang-bintang ♥

written by; CikTupaii at 10:37 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

sy suka bintang, ad sape2 lg suka?
sy tau, msti miss ain suka..
sebab tu nama blog die "bintang itu milik kami"
act, i like ur blog's nme lah ain!
sy yg suka bntg dr dlu pun xpenah t'pikir
nak tak nma bintang ntok blog sy nih..
xpe, bintang itu milik sy sme ke??hee~
bintang adalah antra ciptaan ALLAH yg ak suka,
sebab suka ngan bintang,
time skola dlu blaja wat bintang..
nak story sni,
time cuti hr tu ad wat bintang..
bawah nih adalah pics bintang koleksi cuti sem nih..
malas suda nak story pnjg2..
okey! tgk je lah pics2 suka suki di bawah.. =)












oppss..nih bukan koleksi bintang kertas cuti sem..
tp nih bintang spesel, BINTANG HATI FIENA ! hee~
sebab die sgt teristimewa,
nak tau knp?? tgk pic bwh nih..


sebab nih lah die spesel..
die suka senyum, lucu, comey, dan sgt setia ngan fna..
slalu dgr fna luahkan perasaan..
peneman bler fna nangis, tido dn sakit..
syg bintang nih sgt2.. ♥


Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting