..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Sunday, April 4

sy layak menjadi engineer..yeah!

written by; CikTupaii at 1:47 AM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

sabtu, 3 april 2010..telah berlangsung program site visit pekan anjuran perkasa..sepjg program, ak diuji ntok menjadi sorg engineer..berpanas, habuk2, dan paling extreme; naik ke tgkt atas bngunan lum siap..best2, dapat naik jugak, wlpn takut2..nak naik pn cm g lthn tentera jer..kne melutut, merangkak..abis kotor tgn kne mnyk..huhu..tp ak b'jya mengatasi masalah gayat ak dgn menuruni tgga kayu yg disandarkan kt tp dndng tu dgn jayanya..yeah..

dengan ini, diisyhtiharkan bahawa; shahfina binti mohd jaafar telah b'jaya dgn cemerlangnya dalam ujian ini..hehe..best dpt g site sebenar..waa..sy xmau jd engineer site nih..tp pointer xbgs, cmne nk smbg master?? jd lecturer lg bgs..wink2~


knp pic ini diletak?? sbb sy rse ia perlu diupload b'sme..wink2~

Friday, April 2

sila amik perhatian!!

written by; CikTupaii at 5:00 PM 3 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

ingin dijelaskan di sni..
sy, shahfina binti mohd jaafar..
ingin..


...BALIK TAIPING...

mau jumpa;
mak
mak
mak
ayah
nurul
aikah
alif
bantal bucuk sy
katil sy
sume2 kat umah

huk..huk.. =(

rndu makkk...mak, nak pluk..
nak manje2..usik perut mak..
nak makan masakan mak..
nak laksa..nak laksa..

ayah, rndu ayah..
nak manje2..nak gurau..
usik perut ayah..
nak tikam2 lidah manje ngan ayah..
nak kene sekeh manje ngan ayah..

nurul, rndu kamuu..
nak manje2 sme kamu..
grau2..main sme2..
snap2 pic kamu..usik2 kamu..

aikah n alif,
hey, sy rndu mau kaco kalian..
mau kaco kalian stdy..
mau tlg kalian wat keje skola..
mau main2 ngan kalian..tgk tv sme..

dan abang sy..(blush)
musuh ketat di umah..
even ske b'tikam lidah..
tp xpenah gaduh besar..
bak kata mak ngan ayah;
grau2 manje..eratkan hubungan..
penyeri umah bler kami ad..


waa..rndu..rndu sume..
t'masuk hubby..
yg ak rse cm kurg jer mse b'sme..
even dekat..huk2..
hubby, tlg brikan mse 9hb anda kpd sy nti..
mau nangis..mmmMMMmmm.. ;(

Thursday, April 1

..gler kentang..

written by; CikTupaii at 6:54 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

hari nih dan semalam merupakan hari yg sbuk,
penat, menyesakkan, meletihkan..
knp?? sebabnyer..
dak2 A21 ngan A22 sgt sbuk
menyiapkan home test etnik..
pergh..gler kentang..
mmg dahsyat lah..
bru je kot past test 2 SA,
kne perah otak lagi pikir ayat ntok jwb soklan etnik..
bukan 1 page, tp min 3 page..
skali ngan fakta...klu auta, mmg ktorg pakar..
terserlah lah kesungguhan, ketekunan dan sume ke yg b'kaitan
pada diri mereka2 ntok menyiapkn task nih..
hingga ad yg b'sengkang mata, xhdir ke klas..
dan printer servis sgt lah maju..haha~
tahniah buat ustz azhar krna b'jya
m'buatkan kami2 nih rajin mengayat..
mmg hebat penangan etnik relation..
tahniah wat amir pali coz b'jya wat smpai 9 page..
(betul x amir??)
hebat..hebat..ak 2 pge pn dh nk muntah2..
mse ntok enjoy..
sok2 bru pikir japan ngan highway..hee~
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting