..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Thursday, March 25

kamu ad?? sy ad..sila jeles..

written by; CikTupaii at 10:17 PM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
actually entry nih tidak ad sebarang msg penting ntok disampaikan kepada anda2 yg membaca..tp sy mau post jugak..nk citer td, majuk ngan hubby sebab tny die " mne lg penting, fna ke game" ngan penuh confident die pn menjawab " mestilah game!"..owh, tidak.. xmau begitu..trus diam..last2 t'lelap..sedar2 td, tgk laptop cayunk ku sudah teroff..mengapa begitu?? mungkin die sgt memahami tuannya yg sedang mejuk..

nak cakap kat sini, sy ad laptop yg memahami tuan nya..okey, anda2 sekalian..silalah jeles..muhahaha~ =p

Monday, March 22

saya ditag!

written by; CikTupaii at 10:30 PM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

saya telah di tag oleh AMIR..nih adalah komitmen yg telah diberikan oleh sy..hope anda puas hati AMIR.. =)


1) Who yourself at home?

  • Kadang2 manje..kadang2 ngade..but, always..hee~

2) Who yourself besides a friend?

  • Sorg yg sengal, ske nangis..pe lg eh??

3) 5 things that you aspire but have not achieved yet.

  • nak g gunung fuji..
  • penanda buku dr moon..
  • nak makan laksa mak masak skg!
  • nak patrik besar dabak! (lebih besar dr yg ad skg)
  • nih sudah semestinyer.. myvi se so..hihi~

4) who is your spouse's name?

  • airol shafiq (hubby)

5) 5 things you like most about your partner.

  • His smile.. =)
  • Make me smile.. =)
  • Always luv me
  • caring
  • tahi lalat kat ngan kening die tu..sweet kot..hihi~ act cm ayah.. =)

6) The date when you couple?

09/04/2009 (Thursday)

7) The bitter memories with your partner.

  • Gaduh2 tu common, but kami masih sweet kot..hee~ (blush)

8) The theme song of your love.

  • Jangan kau lepas


9) What changes you want to see from your partner?

  • Jd gemuk skit..skit jer, xmo lbey2..

10) Tag 10 of your other friends.

  • Sa’adah
  • Yulie
  • Aqma_dieyra
  • Ain yusof
  • Eira Diana
  • Zuess
  • Diba J
  • Sume yg follow blog sy, except amir!

Friday, March 19

kami PENAT! penat ape??

written by; CikTupaii at 9:50 PM 3 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

petang td, bermula lah new event ntok group gurls belom nikah..sepatutnya ad lg yg trun, but msg2 ad agenda tersendiri..berbekalkan bola afiq slamber + tujuh org permain, yg HEBAT2 (hebat gelak), game futsal tetap di teruskan..team ain bambam (ain bambam sorg2)-5 gol, team zila (zila, eira, fna, aqma, ain ithnin+ natrah) - 0+1+1+2+0(goalkeeper)+3=7 gol..kesimpulannya disni, group ktorg menang lah ain bambam..hehe~ silalah jeles ain bambam..men xsampai sejam, tp penat..aduh, memang penat gler..penat apa?? hehe..penat gelak kot sebenarny..orite, pasnih kte men lg eh korg..bola afiq nti dh abis blaja bru kte pulangkan (evil)..haha~
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting