Kalau rasa nak hidup kau. Tak nak diganggu, kononnya. Hidup dalam dunia y kau sorang saja ada. Bebas buat apa saja tanpa fikir orang y dekat dengan kau masa tu. Hentikanlah niat untuk beri komitmen pada sesiapa. Sebab sebenarnya kau tak ready lagi.
Kalau terkutik rasa dihati pada seseorang simpan saja. Sampai masa. Kau ready untuk berkongsi hidup kau dengan orang lain, baru kau luahkan. Sebab hidup degan komitmen dengan orang lain perlu ada rasa 'memahami' selain berkongsi. Bukan saja kau perlu menerima. Tapi perlu memberi jugak.
Sampai bila nak orang paham kau saja tanpa kau paham orang lain. Paham?
Gangguan emosi lepas terlihat 'sesuatu'. -_________-
What's up
6 months ago
